Menu:

English

Ultima stire:

21 dec. 2009:
Liber pentru comentarii din nou.

10 noi. 2009:
Pentru securitatea informatiilor corecte, a fost suspendat pentru o perioada dreptul la comentarii. Se insista cu introducerea informatiilor gresite si eronate. Ne cerem scuze, intai, celor care scriu regulat.

1 sept. 2008:
Amplasatul aeroportul Aplasare pe wikimapia.org

17 Iulie 2007:
Lansarea unei noi versiuni a paginii,
cu posibilitatea de
a comenta stirile adaugate.

:
:

Info:

In sfarsit aeroport la Brasov! Acum ca niciodata vom avea de unde decola si ateriza. Un vis care devine realitate.

Legaturi:

- CJ Bv
- Primaria Bv

Sportul Bv
- BrasovFANS.ro



Versiunea: 1.0
(Iulie 17, 2007)


In septembrie se incepe constructia

Aug 12, 2009 by Levente
Anul acesta, în septembrie, va începe construcţia Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav. Anunţul a fost făcut de şeful executivului judeţului, Aristotel Căncescu. Acesta a precizat că, în ciuda tuturor piedicilor pe care unii lideri politici de la nivel local şi central ai PDL au încercat să le pună, din răsputeri, pentru ca proiectul iniţiat de Consiliul Judeţean să nu se materializeze, aeroportul va fi gata în luna martie a anului 2011. “Reprezentanţii Concernului canadian Intelcan, cel care va construi acest aeroport, m-au anunţat că lucrările se vor finaliza nu în 30 de luni, un termen dat orientativ pentru o astfel de lucarare, ci în 18 luni. Ceea ce însemană că lucrările care vor demara în septembrie, vor fi gata în 2011, la începutul primăverii.” a precizat Căncescu.

Consorţiul de bănci londoneze care s-a arătat dispus să finanaţeze cu 87 de milioane de euro construcţia Aeroportului Internaţional Braşov-Ghimbav a aprobat împrumutul. Partea de cofinaţare cu care trebuie să vină Consiliul Judeţean Brasov este de 14 milioane de euro iar banii – a declarat Căncescu – se vor obţine printr-un credit bancar, cel mai probabil de la BCR.

Valoarea proiectului Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav depăşeşte cu puţin 100 de milioane de euro.
Aeroportul din judeţul Braşov va fi mai mare decât cele din Constanţa şi Timişoara, urmând să fie construit de compania canadiană Intelcan. Suprafaţa totală pe care se va întinde aeroportul va fi de 270 hectare, din care terminalul va ocupa 10.000 metri pătraţi, iar pista va avea o lungime de 2.600 metri.

Aeroportul va avea un flux maxim de 400 pasageri pe oră şi două milioane pe an, precum şi o capacitate de 6.000 de tone de marfă pe oră.

Comments

Aug 13, 2009, 10:38:40 uwe wrote:

da, sa vedem daca intradevar se va incepe si daca toate celelalte probleme legate de demararea constructiei (terenuri, exproprieri, drumuri de acces etc.)

Aug 13, 2009, 10:40:34 uwe wrote:

... se vor finaliza pana atunci! si hai sa fie 24 de luni sau chiar 30, dar sa se inceapa odata! Cred in acest proiect si sunt convins ca va fi un mare succes!

Aug 14, 2009, 14:59:40 Fiul lui Zeus wrote:

Nu stiu ce sa mai Cred !!!
Dar sper, ca; totusi vom aveaa aceasta Valoroasa Realizare in Brasovul nostru, in ciuda al celor care sunt " Anti Brasoveni " !!!!
Cand voi fi din noua in Ceruri, cu Stramosii si extra stramosii mei, am sa dau totul ca Brasovul sa fie din noua cea ce mrita si a fost din Secolul XII. !!!

Aug 14, 2009, 22:58:53 Razvan wrote:

Sper ca va incepe intr-adevar si ca nu vom mai auzi peste cateva saptamani ca mai sunt nu stiu ce schimburi de terenuri nerezolvate sau mai stiu eu ce. Cred in acest proiect si in utilitatea lui extraordinara pentru Brasov si judetele din imprejurimi.

Aug 16, 2009, 11:29:24 Aligator wrote:

Ca bancile dau aceste credite azi, in plina recesiune economica, cu toate conditiile restrictiv-natioanalizante puse de parlament pentru acordarea terenului pentru aeroport e aproape o minune! Sa speram ca e adevarat! Daca asta e, sunt convins ca au luat decizia buna!

Aug 17, 2009, 17:27:40 claudiu wrote:

cand va fi realizat, va fi un succes!

Aug 18, 2009, 09:59:43 stefan v wrote:

in 10.04.2008 pe situl consiliului judetean scria:
"Constructia aeroportului international de la Ghimbav va începe martea viitoare, odata cu deschiderea oficiala a santierului. Evenimentul este organizat de catre presedintele Consiliului Judetean Brasov, Aristotel Cancescu, si se va desfsura la IAR Ghimbav, pe terenul de lângs aeroclub."

sa speram ca nu este iarasi doar o alarma falsa.

Aug 18, 2009, 10:00:06 Eug. wrote:

Nu trebuie sa fii brasovean ca sa-ti dai seama cât de necesar, util si voloros este un asemenea aeroport în Brasov, nu numai pentru Brasov ci, si pentru tara.
Cei care pun piedici, ori nu sunt români, ori sunt antiromâni, ori sunt incapabili ca sa vada ce beneficii aduce acest aeroport.

Aug 18, 2009, 12:30:09 Béla wrote:

munkára, gyerünk!

Aug 18, 2009, 18:31:08 Vlad wrote:

Nu cred.

Aug 22, 2009, 07:44:04 Xulescu wrote:

ha, ha, ha...iarasi incepe santierul ?? cine naiba mai crede minciunile astora?

Aug 22, 2009, 08:19:25 Aligator wrote:

@Xulescu: Sigur, nimeni nu mai crede in minciunile astora! Atata timp cat e evident ca-s minciuni sau e o probabilitate foarte mare ca sa fie. Ai vreo dovada in sensul asta? Macar circumstantiala?

Aug 22, 2009, 22:20:48 Xulescu wrote:

@Aligator: "experienta" de a fi roman imi este suficienta (ca sa fiu rau). Daca se spunea inainte de '89 ca se va face ceva, atunci sigur de facea ( nu, nu sunt nostalgic dupa comunism ). Insa ultimii 20 de ani mi-au demonstrat ca promisiunile politicienilor nu sunt decat niste minciuni sfruntate. Si ca sa revin la acest subiect: imi ceri dovezi. Santierul s-a inaugurat acum approx. 18 luni. Nu se stia ca nu au teren, acte, aprobari etc. ? Stiau foarte bine. Au fost doar niste minciuni aruncate catre noi ca sa-i votam din nou. In momentul in care voi vedea un avion aterizand la Ghimbav atunci o sa stiu ca s-a facut aeroportul. Si atunci poti sa-mi spui: ti-am zis eu. N-o sa ma supar, crede-ma.

Aug 26, 2009, 20:48:27 Aligator wrote:

@Xulescu: Asta se numeste proces de intentie, nu dovada. Ce se stia acum 18 luni e ca exista o ordonanta de urgenta pentru transferul terenului, care avea putere de lege, ceea ce trebuia sa fie de ajuns - daca nu s-ar fi manifestat opozantii. Istoria transferului terenului si a blocarii ordonantei in Parlament timp de 2 ani ar trebui, dimpotriva, sa constituie dovada ca nu promotorii proiectului au fost vinovati ca santierul n-a putut porni de la inaugurare. In situatia asta, corect ar fi sa le acordam macar beneficiul dubiului. Oricum, eu ma asteptam la dovezi relativ la ce se intampla acum, nu la ceea ce-a fost. Din principiu, nici in viitor nu cred c-o sa ma intereseze sa ma uit in trecut ca sa-i spun cuiva "ti-am zis eu". Dar, vorbind despre trecut: da, inainte de '89, daca se spunea ca se face ceva, atunci sigur se facea... macar pe hartie. Ca productia agricola la hectar. Ceea ce putea sa dea o iluzie de eficienta e ca ce se spunea ca se face nu mai intampina pe urma opozanti - poate pentru ca numai unii aveau voie sa spuna ce se face iar ceilalti n-aveau voie sa se opuna.

Aug 27, 2009, 14:18:02 viitor pasager wrote:

Asteptam cu nerabdare!!!

Aug 28, 2009, 17:53:56 Maria wrote:

Asteptati :)

Aug 29, 2009, 15:13:03 Robert wrote:

Va rog sa ne tineti la curent cu tot ce se intampla la acea constructie. S-a lucrat ceva?

Aug 30, 2009, 16:29:27 Xaver wrote:

Tare asi vrea sa stiu daca, in Prezent este sau inca nici acum; Problemele de Terenuri de proprietate private ? si daca astea au intrat legal in Posesia C.Judetean spre construirea Obiectivului, sau inca sunt in Litigiu cu ele !!
Stiu ca in Romania mereu se lucreaza : dela de a doaselea !!!
" Cumpara Potcoava, dar lipseste Calul si Grajdul " !!

Sep 02, 2009, 08:58:06 Xulescu wrote:

No, a venit si septembrie...

Sep 02, 2009, 23:34:37 Viitor pasager wrote:

Ceva noutati?

Sep 03, 2009, 02:11:07 Mihaela wrote:

Ceva nou? Este septembrie acum. Povestea asta cu "acum incepe construirea aeroportului" se aude din 2007. Dar sunt de acord cu Aligator ("nu promotorii proiectului sunt vinovati de intarziere").

Sep 03, 2009, 11:29:48 alex wrote:

Sunt total de accord cu Xulescu

Sep 03, 2009, 14:26:33 leo wrote:

este ceva nou: pana la sfarsitul saptamanii se contracteaza creditul pe care consiliul judetean il va primi de la bcr (partea cj la finantare). dupa aceasta se vor elibera si celelalte credite contractate deja de intelcan. reprezentanti ai firmei intelcan sunt asteptati saptamana viitoare pentru a pregati urmatoarele demersuri pentru inceperea constructiei.
cel putin asta scria pe http://www.brasovultau.ro pe 01.09.2009
sper ca vom afla detalii si aici...

Sep 03, 2009, 17:13:29 Razvan wrote:

Sa speram ca asa va fi.

Sep 04, 2009, 20:33:07 tiotasebv wrote:

sa speram ca aeroportul va fii gata inaintea autostrazi Transilvania,care au spus ca va fii gat in 2014,la treaba baietii

Sep 05, 2009, 13:23:27 jo wrote:

no.....ca eu vazusem niste pozici cu inaugurarea santierului, taieri de panglici si tot tacamul, din octombrie anul trecut....sau acum doi ani??
bietul santier, de cate ori a fost deschis, nici el nu mai stie ce e: santier? loc de etalat moace oficiale, panglici si foarfeci? teren viran? nimic?...

Sep 09, 2009, 13:14:27 miki wrote:

eu sper ca acest aeroport se va construi....va aduce multe benefici pt. brasoveni

Add Comment

Acest articol e protejat. Nu sunt permise comentariile si voturile.